onsdag 23 mars 2016

2 nätters utflykt

Jag och lilleman har varit iväg två nätter hos en vän jag "träffade" via nätet. Ibland klickar det bara och då måste man ju ses såklart, och eftersom det ändå var en bit att köra så fick det bli övernattning.

Jag kan lugnt säga att det var välbehövligt att komma hemifrån lite. Slippa vardagen och dess måsten och bara vara.
Vi befann oss på österlen på en gård med äppelodling, islandshästar och hundkennel. Carl har fått klappa katter, hästar, stora hundar och hundvalpar.
Jag kan innerligt säga att det är ett nöje att resa med mitt barn. Han finner sig i set mesta, och även om jag märker att han är lite uppstressad så går det ändå bra. Inte mycket negativt faktiskt.
Sen när vi kommit hem så kommer såklart "smällen" vilket betyder att jag får krama mitt barn lite extra ofta. Inte jobbigt det heller hehe.

Det gäller bara att planera en snabblagad middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar