tisdag 1 mars 2016

Nu är jag här igen

Det var längesen jag var inne på en blogg. Men så smög jag mig in på några andras bloggar och fick en längtan av att återuppta mitt eget bloggande.
Tig en snabb titt på min egen blogg och insåg att jag inte ville ha med den att göra, så jag startar upp på ny kula.
Tanken är att detta ska bli en plattform där jag kan ventilera mitt eget föräldraskap. Mina tillkortakommanden men framförallt allt det jag gör bra! För det ska gudarna veta, att ingen förälder är perfekt, men jag tror att vi alla har en inneboende önskan om att vi ska räcka till och göra rätt mot våra barn.
Så denna blogg är tillägnad mig själv och mina tankar och idéer kring föräldraskap.

Eftersom det kommer handla mycket om mitt eget barn i bloggen, så vill jag ändå försöka sträva mot att vara respektfull. Jag kommer inte lägga upp bilder som visar mitt barn i förnedrande situationer, tex när han är ledsen eller har gjort något dumt. Jag vill även försöka undvika att visa ansiktsbilder då även det kan kännas lite för privat för min smak. Ett barn är ett barn är en egen individ, ingen egen liten ras som man kan visa upp till allmän beskådan hur som helst.
Den personliga integriteten är något jag värnar starkt om, så även om mitt eget barns.

I alla fall... välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar